Blända av för helvete!

Ahhh, jag blir tokig på alla bilar som bländar av helljuset på ett behagligt avstånd men som sätter på helljuset igen precis INNAN de passerar. Faaaaan vad sur jag var ikväll när jag åkte hem efter jobbet i Skara. Jag mötte 3 bilar som allihop gjorde likadant!

Nu vet jag vad du tänker Sofia ;) : Hehe, du som alltid glömmer av att blända av till halvljus. 
 
Ja, men då har jag ju dig =) som påminner mig, kanon! Man blir faktiskt inte lika bländad på långt avstånd som det blir för mig innan jag kommer på att blända av.. Men inte fan tror man att de ska sätta på helljuset igen precis framför en, AJ mina ögon säger jag bara! Förlåt för dessa svordomar, men jag var tvungen att få dennaa ilska ur mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

stör mig också på folk som inte bländar av eller bländar på igen för tidigt..
men du vet när vi hjula på din gräsmatta och glassbilen kom och vi fick var sin piggelin ;)

2008-02-19 @ 20:13:15
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Sofie

neee. han var ganska ung faktiskt,, jo jag kommer ihåg att de idioterna köka upp altt vi köpt skitdyrt i kiosken precis innan för typ hela veckopengen ;P hihi!! inte snällt av dem! mm.. lilla fia ja, den busen! det var goa tider verkligen.. kommer flytta hem till lillstaden till slut någon gång, det lover jag! så försvinn ingen stans.. :)
ha det gumman pussar..
varför skriver du som anonym??

2008-02-19 @ 21:30:22
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: malin

ja sånt är skiiitstörande! =)

2008-02-20 @ 20:57:41
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0