Hallå där!

Sitter här som ett stort frågetecken och undrar om jag ska till Skövde imorgon och arbeta vidare med projektarbetet.. Under tiden jag väntar på svar så kollade jag runt lite på internet. Blev överlycklig då jag fann denna underbara dikt som Björn läste på melodifestivalen i Göteborg, där han för övrigt gjorde en tjusig entré, han kanske borde gå med mig å Sofia på danspasset. HAHA! Hörde idag att han kommer härfrån trakten, lite kul tycker jag =) Tillbaka till dikten ;P

VAD ÄR KÄRLEK?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
när du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt man can´t deny,
when the eagles fly over mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
när Simba återvänder i Lejonkungen.
När man bara drar replik för att slippa krångla,
- Min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut,
då ser man galen ut.
Men det har egentligen inte hit att höra,
det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
och vi sitter på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom.
När Elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten,
våga fall som ett löv.
Våga chansa och se om det går,
vad är fegt? vad är mod?
What is love? Baby don´t hurt me,
don´t hurt me no more.

Bra va? hehe ja tycker den säger allt ;) Hehe!


Ikväll är älsklingen iväg på hockeymatch i jönköping, Hejja Voutilainen ;)
Längtar tills du kommer vägen förbi, saknar dig! Pusss

Nu är det dags at kolla på det omtalade tv-programmet "Klass 9A" Pluggar ju till lärare så känner att det vore bra :P har ni inget att göra så kolla på det, verkar riktigt bra. Pedagoger som gör undervärk med ungdomar med kassa betyg. Frågan är om det är pedagogerna som är superbra eller om tv-insplningen motiverar eleverna. Ska iaf bli kul att se resultatet.

Heeej så länge!

Kommentarer
Postat av: Natte

http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20

2008-02-28 @ 22:11:01
Postat av: elina

hej! jag lyckades skaffa en egen blogg, med hjälp av diana också då men (A)
Bra spelat idag också! vi hörs, :)

2008-03-02 @ 17:32:43
URL: http://annaelinajohansson
Postat av: Maria

Tack för länken Natte :D Härlig kärleksång, hehe lite udda kanske, men fin =)

2008-03-02 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0