Här var det bloggtorka =)

Ja, här har det inte hänt ngt på ett tag. Har varken haft ork eller lust så beslutade mig för att strunta i det några dagar. Jag har väl egentligen inte haft så mkt för mig de senaste dagarna. Ha mest träffat Fredrik, stackarn har ju blivit sjuk.. å så har jag ju såklart tränat fotboll och till och med spelat cup.. åkte dessvärre ut på straffar mot Vedum i kvartsfinalen. Tycker det är tråkigt att det ska behövas avgöras på det viset.. men, men jag kan inte ändra regelboken ;P har även hunnit med en mysig filmkväll his Emma. Tack så mkt, var riktigt trevligt!

I dagarna väntas fika med Sara från Skara :) Ska bli riktigt kul att träffa henne, har inte sets sen min fest i november.. shit, det var längesen! Annars så är det mest träning på kvällarna, hoppas att ja kan träffa Sofia ngt i veckan också :)

Hepp, nu får det vara nog för ikväll. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe.. okay! trodde du menade att jag köpt dem där ;P hihi!! Vi flyttar den 1mars så du har väldigt bråttom om du ska hinna se lägenheten! för vi har redan börjat packa ner grejer.. eftersom annika ska börja göra iordning lägenheten för säljning redan innan vi flyttar :) så skynda skynda ;D
Vad roligt att du får va mkt med fredrik nu =)
Synd att ni inte vann, hade gjort det om jag var med säkert :D
pussar

2008-02-05 @ 21:16:37
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Maria

men du måste ta kort och filma genom hela lägenheten så att jag kan se hur du har bott nu sen i augusti, det är en läxa :) hihi! Ja visst hade vi vunnit, hehe eller inte.. det är rättvist att ett div 1 lag vinner, för de ska ju egentligen bara vinna, annars vore det ju pinsamt för dem :P japp, har passat på nu de dagar han varit sjuk å jag har varit schemafri.. måste plugga på nu ist ;P men det är det värt, varje sekund :)

2008-02-05 @ 22:36:16
Postat av: sofia

ja gumman vi får se om vi hinner ses något innan jag åker iväg till danmark! :D

2008-02-06 @ 08:46:23
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Antilop

Var inte festen i december?

2008-02-07 @ 20:42:13
Postat av: Maria

Kära Antilop
Jag litar på dig och ditt minne för datum :) festen var nog i december, tänkte att ja firade min födelsedag å den var ju i november, visserligen i slutet. Ha det trevligt i Danmark!

2008-02-09 @ 13:59:39
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0