Hej allihopa!

Sitter framför datorn som vanligt.. Kom hem från fotbollsträningen för ett tag sedan, seg i benen! Eller ja seg i hela kroppen.. Får inga ord ur mig ikväll tyvärr är alldeles för trött. Har en liten tanke om imorgon bara. Det är ju Alla <3 Dag, varje tjejs drömdag för att bli uppvaktad av sin pojkvän. Men varför ska det egentligen behövas en speciell dag för det? Kan man inte visa varandra varje dag att man tycker om varandra och bryr sig. Fast å andra sidan om man tänker på de killar/tjejer som inte har den lyckan att få dela denna dag med någon så kanske de vågar ta klivet att uppvakta någon de hemligt håller kär. Lite mysig tanke tycker jag allt.

Show me some loove, baby! ;)
Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var bra sagt maria.. man ska alltid visa kärlek till varandra, men när det finns en speciell dag så kan man se till att bara för en hel dag koncentrear sig på varandra.. tycker jag är bra :D
Björn läser aldrig på min blogg så det är lugnt, även om den står uppe på skärmen, han orkar inte! dyslexi du vet ;P hihi.. ha det bra!Pussar
GladAllaHjärtansDag!

2008-02-14 @ 06:43:06
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0