Passion

Söndagen har spenderats med Fredrik <3 Vi tog oss en riktig slappar-dag. dega i soffan framför film, då leker livet :p hehe men imorgon 'r det måndag och en veckas VFU väntar, så det är bäst att vara uppvilad :D

Kollade på Dirty Dancing 2 på tv´n ikväll. Snacka om att det fanns passion i den filmen, både mellan dansarna och till dansen ;) hehe! Hade ju inte varit fel att kunna dansa så =) Övning ger färdighet, jag får börja imorgon... eller övermorgon, eller kanske dagen därpå :P Eller, ja rättare sagt, det kommer nog aldrig bli av. Kanske lika bra det :D

Imorgon väntas som sagt VFU (Verksamhets Förlagd Utbildning) igen. Vilket jag egentligen vill kalla praktik, men det är tydligen skillnad :S Högskolan och dess krångliga termer, blir tokig! Men det ska iaf bli kul att komma tillbaka till klassen. Trivdes riktigt bra där i höstas å jag tvivlar inte på att de kommer vara lika underbar nu :D men det återstår att se.

På måndagskvällen är det jobb i Skara som vanligt en gång i veckan. vet inte riktigt vad jag ska hitta på med ungdomarna imorgon, men det brukar lösa sig. Det brukar bli planering efter hur många som är där, men man måste ju såklart ha ngt i tanken innan man åker dit. Det kommer nog gå finfint!

Ha´re great!

Kommentarer
Postat av: Sofie

låter kul det där att gå i skolan eller vad det kallas :P längtar ej tillbaks till det!!
jag vet att det ser för jävligt ut,, men när jag greja med sidan visste jag ej hur jag skulle få bort det och har inte haft tid igen för att försöka fixa det.. så du får nog stå ut ett tag till :D hihi!
Hur är det med dig då gumman??
pussar

2008-02-18 @ 09:11:31
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Sofie

jo vi gjorde ju det.. bra att det är bra med dig! jo med mig är det bara bra.. är lite trött bara. som vanligt alltså ;P
ha det bra så hörs vi.. pussis

2008-02-18 @ 21:08:35
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0