Sofia & Maria goes wild on the dancefloor ;)

Wohoo! Äntligen var det återigen för ett danspass med Sofia. Mkt roligare än förra gången. Roligast är när vi gårcat-walk =) hehe! Det var riktigt jobbigt idag när det inte var så många så kunde man ta ut rörelserna mkt mer. Härligt rolig träning vill jag lova. NÄr passet var slut å vi lämnade salen satt en tjej utanför och sa: Tja-tja, vad bygger man för muskler när man dansar eller!? HAHAHA, jadu endel kanske vet om att det går att bygga muskler på annat sätt än bara lyfta skrot. å så kanske vi inte var där för att bli några bodybuilders, vi tränade konditionen, balansen, smidigheten och framför allt så hade vi J*VLIGT roligt, eller vad säger du Sofia :D

Nej nu får jag nog ta tag i livet lite, eller ja skolarbetet ;P hehe Annars är allt bra vettu =) Men har massa saker hängande efter mig och får aldrig riktigt lust att sätta mig med det.. tyvärr så blir "att-göra-listan" bara längre å längre å det blir allt svårare å svårare att somna på nättrena för att ja känner att jag inte gjort vad jag skulle på dagen som varit :S  

Ps. Sorry att det är lite tråkigt utan bilder.. men vill göra dem snygga med ramar å sånt innan jag lägger ut dem å det kan jag inte än :D hehe måste uppdatera Adobe photoshop först ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: jocke

kötta på brudar!!!;P

2008-02-22 @ 01:46:03
Postat av: Sofia

hey sweetie :) medel/puls imorgonkväll? jag kan köra, för att ta igen alla miljoner ggr som du fått köra.

2008-02-23 @ 22:09:45
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0