Söndag, vilodag?

Hehe, ja det tycker ju iaf Fredrik.. ligger här brevid mig nu och sover som en stock. Men förstår honom, han har ju arbetat hela veckan... fast det har ju iofs jag också gjort ;P eller ja jag har ju varit på VFU. Veckan har varot alldeles kanon. Den har bestått av träning, VFU och Fredrik... Satt nyss och kollade på olika resemål med flyg. Är j*vligt sugen på att bara dra iväg, lngt, långt bort. Vill bara glömma allt skolarbete som man helatiden har efter sig och bara dra iväg å slappa. Ligga på stranden å götta sig. Ta en drink på kvällen i en mysig bar längs strandpromenaden. Åh, nu längtar jag verkligen tilbaka till Spanien och resan med Fredrik i somras. Det var nog den bästa resan hittills i mitt liv, å då har jag rest många gånger vill jag lova.. Men Tunisien med Sofies familj och Polen med Sofia får jag ju inte hellet glömma. UNDERBART!!

Kanske borde få liv i Fredrik nu, han sover ju bort hela dagen =) men det har han ju inget emot.. det är nog bäst att låta honom sova.. jag får v'äl helt enkelt hitta på ngt annat. Hade gärna tränat ikväll, men glömde gympakläderna hemma igår när jag åkte till Fredrik.. så det får bli någon annan kväll :D

Ha det bra allihop!
Maria

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hehehe visst var polen bra..om du menar den gången när jag var med hehe champinjoooooooooooooon

2008-02-24 @ 14:47:55
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Stukad Antilop

Väck honom!

2008-02-24 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0