Spring aldrig själv i skogen ;)

Igår på kvällen fick jag och mamma en tokig idé. Vi gav oss iväg till elljusspåret för att ta en löprunda. Det var kolsvart ute och vi var inte säkra på hur länge ljuset skulle vara tänt i eljusspåret..så för säkerhetens skulle tog vi med en pannlampa :P Som tur var behövde den inte komma till användning. Aldrig mer att jag ska springa där när det är mörkt säger jag bara. Det var riktigt kusligt, dimman låg över åkrarna och skogen var ödsligt.. Tur att mamma var med annars hade jag nog slått världsrekord på 2,5 km ;) hahaha!

Har tyvärr lite problem med att lägga upp bilden.. men ska försöka lösa dett. Vill ju stolt visa upp mina skor :P haha med den snygga lime-gröna sulan =)

Vi sprang inte så långt, men det var skönt att röra lite på sig. Anledningen till att vi skulle ut var att jag skulle prova mina nya träningsskor.. eller ja nya och nya, jag köpte den för ett halvår sen (PINSAMT)! Men det betyder inte att jag inte tränat, jag har bara inte tränat löpning då jag behöver mina löpskor ;) hehe! Nu har jag försvarat mig ocksp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0