...........

Kom hem efter träningen med humöret på topp! Passet var hur kul som helst så det blir nog fler söndagar på Friskis & Svettis. Efter träningen åkte jag och Sofia till Malin för att hämta lite kvarglömda saker. Jag blev superglad när vi svängde in på gatan och jag såg att det lös i Fredriks lägenhet intill =) Så nu har även Sofia fått se lägenheten. Efter en titt hos både Malin och Fredrik så var det dags att bege sig hemåt...

Lite senare på kvällen ringer telefonen. Jag blev glad när jag såg vem det var, men insåg ganska snabbt att inget var som vanligt... Något hade hänt. Rösten var darrig och tonen var låg. Hur ska man ta såna här nyheter, det är så svårt.. Allting förändras. Jag vill bara säga att jag finns här för dig dag som natt om du känner att du behöver någon att prata med..


image84


Allting kan förändras på några få sekunder. Från att vara uppe bland molnen och sväva till att ramla pladask rakt ner. Falla fritt flera meter och veta att någon gång kommer jag träffa marken. Hur ser framtiden ut? Ingen vet... allt vi kan göra nu är att leva i nuet och inte ta någonting förgivet. Ta tillvara på varje sekund!


♥   ♥   ♥   ♥   ♥



 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack gumman för ditt stöd! Det är skönt att veta att jag alltid kan lita på dig!
Klart jag ringer! =)
Ha det bra..Puss kram

2008-01-21 @ 22:42:20
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0