Ännu en dag avklarad ;P

Har egentligen inte pysslat med så mkt idag. Mest träffat vänner och såklart Fredrik ;) Tyvärr inte så länge som jag hoppats på, men får ju se mer av dig imorgon <3

Förmiddagen började med pluggning. Anna-Maria och Rebecca kom hit och vi fixade det sista på vårt arbete. Hoppas verkligen att vår handledare blir nöjd nu, jag är så trött på skiten! Nu vill jag bara fokusera framåt. Imorgon börjar ännu en ny kurs, hoppas verkligen att introduktionen är bättre än på den kursen vi startade igår. Den var kass! Som som vanligt så kommer allt kännas kaos och inte förrän man lämnat in alla uppgifter och läst alla böckerna förstår man meningen med kursen, Förhoppningsvis! Hihi! Nää usch vad jag gnäller om skolan, fast det stämmer ju =) men orkar bara inte skriva ned de positiva sakerna. Men de finns, ja lovar ;)

Kvällen avslutades med ett träningspass (medel) på Friskks & Svettis tillsammans med Sofia. Kände mig slö innan passset kom igång.. men sen var det baraatt köra :P Skönt att slappna av efteråt. Så efter en dusch och lite kvällsmat var det dags att parkera här =)

Avslutningsvis vill jag skriva några ord som är värda att tänka på dagar när du är lite nere.

"Livet har inte sprungit ifrån dig,
det har bara tagit en liten omväg.."



Kommentarer
Postat av: Sofie

heej gumman!
nu kommenterar jag i din blogg, blir du glad nu!? :D
Det är bra att du är hurtig och gör dina läxor även om det är tråkigt.. det får du tillbaks senare i livet! (för att låta lite vis!:)
Du bara tränar och tränar och tränar.. du får inte ramla ihop gumman bara! vill ju träffa dig när jag kommer hem! :D
Ha det. pussar och kram

2008-01-17 @ 23:02:01
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0