Det är insidan som räknas ;)

Och tur är det! För så här såg jag och Sofia ut tidigare idag :D Inte för snyggt! Hihi, men roligt hade vi! Vi ser ut som hulken nästan, med den gröna geggan i ansiktet. men måste erkänna att nu är jag len som en barnrumpa i ansiktet ;) hihi!

image85

Dagen började tidigt (för att vara mig) :P hihi! Runt 10-tiden åkte jag och Sofia till stan för att ta en shoppingtur. Sofia var riktigt shoppingsugen idag :P Jag köpte bara lite saker så att ja kan (försöka) hålla koll på mina skolpapper. Efter en stunds shopping käkade vi på Söderströms. Mmm, mumsiga mackor de hade där =) En haltimme senare och proppmätta vandrade vi vidare på staden en stund. På eftermiddagen var den inplanerat simning och avslappning i varmvattensbassängen på badhuset.. UNDERBART! Hann även med en stund i bastun. I korta drag kan jag säga att denna dag varit en mycket sund och hälsosam dag, ännu en lyckad dag!

Ikväll kollade jag på outsiders på kanal 3. Var bara tvungen eftersom jag själv känner att jag har ett visst sug efter choklad ibland...eller ja ganska ofta :P hehe! Men för er som såg på programet så verkar det ju inte var så svårt att bli av med det. Bara trycka på några ställen på kroppen och säga ramsor ;) hehe! Neejdå krävs nog mer än så. OCh vill bara tilläga att jag inte alls är som hon i programmet, hon var verkligen beroende. Hehe minns att jag skrivit tidigare här på bloggen att jag har en viss förkärlek till choklad och att det nästan blir som en drog.. Men jag trodde inte på största allvar att det fanns människor som var beroende av just bara choklad. Fast det är ju gott ;) hihi Mmm Marabou :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

En sådan dag måste vi ha nästa gång jag kommer hem! låter hel skönt :D
Såg också det programmet, ganska läskigt faktiskt att man kan bli så beroende, hehe!
Fast även om du äter mkt choklad så vet jag att det var långt ifrån vad hon i programmet gjorde.. Tur det!
Puss kramar

2008-01-21 @ 22:45:38
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: sofia

vad heta vi är:P

2008-01-23 @ 18:49:15
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0