En liten kärleksförklaring

Har inte träffat Fredrik sen i lördags nu (förutom ett snabbt hej i söndags kväll). Det känns som att det var en vecka sedan vi träffades nu..tiden går så sakta när jag inte är med dig och så snabbt när jag är med dig. Det är inte rättvist, borde vara tvärtom ;P Igår kväll läste jag igenom min blogg på lunar som jag skrev under de första veckorna/månaderna vi var tillsammans. Precis så känns det nu också. För varje sekund som jag är ifrån dig vill jag barar träffa dig ännu mer.

Här är delar av ett inlägg från Torsdagen den 28 December 2006 KL: 01.06

En sak jag har funderat på ett tag är varför det mest skrivs om olycklig kärlek. Det kan handla om vänner som sviker, obesvarad kärlek eller kärlek till ngt man älskar men aldrig kommer få. Varför skrivs det alltid om brustna hjärtan istället för om hjärtan som brinner av längtan efter den man älskar även fast man bara har varit ifrån varandra i några timmar. Jag har funderat och kommit fram till att det är så mkt svårare att beskriva hur mkt man tycker om och älskar någon än hur mkt man ogillar ngt/ngn, Bara de personer som har upplevt samma härliga känska av Lycka kan förstå den. Känsla av smärtan kan man känna ifrån andra saker, men den känslan man har i sig när man är Lycklig, den är obeskrivlig!

Det är så jag känner för dig Fredrik, du är min stjärna. Tycker om dig så mkt att jag inte kan beskriva det i ord. Det närmsta jag kan komma är Jag älskar dig, men ändå är det långt ifrån för hur mkt jag egentligen tycker om dig. Imorgon (idag, 28 december -06) har vi varit tillsammans i 11 månader, 11 helt UNDERBARA månader med dig. Har så många minnen som jag aldrig kommer glömma, fler hoppas jag på att det blir. Minns i sommar när du var med mig och min familj på campingsemestern =) eller när jag åkte med din familj till Smögen över dagen, grillningen hos natte, sen kväll på stranden med grillning och bad. Jag har haft så många fina stunder med dig älskling! Hoppas att det förblir så en lång tid framöver.

"Boys are lika stars, there is a million of them out there. But only one can make your dreams come true!"

Och nu nästan två år sedan vi blev tillsammans så har jag samma känslor. Det är otroligt! Jag vet att vi haft det jobbigt och svårt ett tag, men det är bra nu. Hoppas att du känner likadant, jag vill inte förlora dig igen!



        
Västkusten 2006 <3


Jag älskar dig Fredrik Larsson, du är helt UNDERBAR!
Pussar till dig! <3


Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud vilket gulligt inlägg! Din kille måste ju känna sig som en prins hehe

2008-01-22 @ 23:26:40
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: sofia

Så fint skrivet gumman. Träningsvärk i armar och ben? - JA!

2008-01-23 @ 18:50:13
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: sofia

jag har bokat mig till nästa tisdags boxpass, är du på? ;)

2008-01-23 @ 19:20:40
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag jobbar som timmanställd på ett äldreboende här i Kvänum plus att jag har börjat gå brevid på ett demensboende här också. ska faktiskt jobba "på riktigt" där för första gången i kväll och i morn. jätteskoj :)

2008-01-25 @ 12:59:22
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Sofie

de bilderna jag la upp igår var från en mappa jag fått från anna,, så då fanns tyvärr inte du med :(
Men nästa gång jag lägger upp gamla bilder kan jag lova att du kommer med, antagligen bilderna från sommaren för 2år sen... :D

2008-01-25 @ 16:38:33
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: sofia

http://www.lidkoping.se/serviceochtjanster/arbetaledigajobb/ledigajobb.5.639f40911177a2bd79980004726.html
- sommarjobb på bäckliden? :P

jag ringer dig imorgon istället, orkade inte idag.

2008-01-28 @ 23:25:04
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0