Första träningen på konstgräs för iår

Snart är det dags att ta på sig det sexiga understället och de tjocka tröjorna. Ska nämligen på första utomhusträningen idag. Skönt att slippa grusträningar!  Har varit en seg dag idag. Började klockan 10.15 i Skövde med en introduktion till kursen Hållbar utveckling (7.5 hp).. det visade sig tyvärr att våra kursledare var helt flummiga och jag var bara mer förvirrad efter introduktionen än innan :S Men jag ska försöka göra mitt bästa iallafall. Annars har dagen varit lugn.. slappat i soffan sedan ja kom hem från Skövde.. Ingen idé att börja läsa kurslitteraturen än, fattade ju inte vilka böcker det var ;) hehe!

Nepp, nu är det dags att käka lite innan träningen. Sedan är det dags att knyta på fotbollskorna. Fr ta mina grusskor tror ja, de andra är det hål i och de tredje får jag skoskav av :S

Hepp konstgräset i Skara väntar på mig ;)
Ha det så bra, kanske skriver mer ikväll.. Ha det gött allihop!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är här här här! :)

2008-01-17 @ 15:18:48
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0