Spegel, spegel på väggen där... eller? ;)

Ursäkta rubriken.. en intern pik till min pojkvän ;P Förlåt, ja kunde bara inte låta bli! Ett tillfällde lik detta kommer nog aldrig igen =) hehe!

Nog om det! Dagen började med pluggning, STUD... eller inte ;) Fick ingen kanonstart på dagen direkt. Gick motstridigt upp vid halv elva för att klockan 11 skulle Anna-maria och Rebecca komma och vi skulle fixa kompletteringen på ett arbete, men inte förrän en timme och en kvart senare ringde det på dörren.. Kändes segt men var lika bra att köra igång.

Vid tre-tiden var det dags för en ansiktsbehandling.. Ojojoj, riktigt skönt :P om ni inte gjort det så prova. Ge bort det i present till någon kompis som du tycker är värd det.. känns riktigt fräscht nu efter. Behandlingen tog ca en halv timme och efteråt fick jag lite tips om krämer och sånt..svindyrt så ja köpte inget :P hihi snåljopen Maria, neej men ska ja vara ärlig så ä det ganska onödigt kände jag att köpa en liten burk för ca 500:-

Efter så träffade jag Fredrik :D Vi åkte fram till stan och sprang som galningar å letade efter fotoramar till hans hockeyplanscher. Snåla jag komin i bilden igen.. men vem fan köper två fotoramar för 600 spänn?!! Jaja, efter en stund på stan åkte vi vidare till lägenheten för att montera upp en spegel, säger inte mer än så ;P hehe! hann till och med få upp en klocka ;) bra jobbat :D

Dagen avslutades med ett träningspass på Friskis & Svettis med Sofiiiia :D:D:D Vi testade på det nya danspasset, tyvärr var det inget för vår smak. det förra kände mkt roligare och det var mer taktkänsla och inlevelse, nu var de tmest hopp och krångliga rörelser ;P hehe! Så imorgon blir det Carolinas medel-pass ist. Äntligen är det dag att börja röra på sig igen efter all hosta och förkylningar. Tyvärr så går kortet ut snart :S men det är väl bara att köpa ett nytt ;) hihi! För nu är jag taggad! :D

Dags att sova, men innan det vill jag bara skicka in en liten bild från Lanzarote... Åh, sooooool! Varmt å skönt!
För er som ej varit på Lanzarote vill jag bara säga att ni behöver inte åka dit bara för att se hur landskapet ser ut, den här bilden visar allt. Stenar, torkad lava och vulkaner, ajpp det är det ensa som finns där. och efter en vecka är man rätt trött på att inte se ngt annat än sten ;P hehe! Men det var varmt å skönt =)

image82

Lilla jag bland alla stenar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0