Stenåldersmaskin

Vaknade klockan 07.00 av en hemsk alarmsignal, det var dags att gå upp... Det enda som tröstade mig var att min älskling låg brevid  :D Han skulle iväg och träna små grabbar i hockey så jag satte mig i bilen och på vägen hem drömde jag om att få krypa ner i min säng och sova vidare. Tyvärr så var det minusgrader så det tog en evighet för mig att skrapa rutorna innan jag påbörjade resan mot min sköna säng. Har sagt det förut och säger det igen: Varför är bilrutorna så breda? Är det inte tänkt att man ska kunna skrapa hela rutorna eller?! Det är så pinsamt när det blir en lite sträng kvar i mitten, men det löser sig när värmen i bilen börjar ta fart ;) hihi!



image79
Se vad bra jag kämpat. Isen satt hårt som attan ;P


Vid halv 12 kom mamma in och väckte mig, dags för lunch! Seegt att gå upp men tjänade inget till att ligga kvar och dra sig. Käkade lite och gick sedan upp på mitt rum igen. Ringde Amanda. Det var ett tag sedan vi träffades så hon frågade om jag ville med och kolla på innebandy. Såklart sa jag, vi for iväg och IBK vann! Härligt kämpat! Kul att träffa dig en stund Amanda, det får vi göra oftare!

Kvällen blev ett hopp tillbaka i teknikens utveckling kan man säga. Ett STORT hopp tillbaka. Mamma plockade fram gamla filmer från när hon var ett år. Hehe, ganska underhållande =) Tänkte lägga ut en bild på maskinen som visade alltihop ;P snacka om stenåldersmaskin!



Nu sitter jag här och skriver med ljudet från TVn. Det är landskampen mellan Costa Rica - Sverige. 0-0 efter en första halvlek. Sverige missar öppet mål och hela publiken hånar oss.. Precis innan halvleksvilan sätter Costa Rica ett skott i det svenska målets stolpe, som tur var inget mål. Men nu får ni skärpa er grabbar! Sätt de chanser nu får!

Nepp, nu är det dags att sova snart. Imorgon väntar pluggning med Anna-Maria och Rebecca på förmiddagen. vid 14.45 ska jag på ansiktsbehandling på KICKS (julklapp från mamma) efter det ska jag hjälpa Fredrik att packa lite saker till sin nya lägenhet (som för övrigt blir superläcker) efter det, vid 20.00 väntas ett danspass med solstrålen Sofia =) Äntligen ska jag träna igen. Lääängtar!

Du hjälper mig framåt när livet vill bakåt, tack!
Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Här har ni ert efterlängtade uppdatering ;) hehe! Jag ska försöka skärpa mig, men lovar inget. Vi får se hur mkt tid framtiden har att erbjuda! ha det så gott allihop! Hejjhej!

2008-01-14 @ 00:25:47
Postat av: sofia

vi ska dansa tills vi stupar ikväll, eller hur? :D

2008-01-14 @ 12:06:02
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Maria

hehe jo ja var iaf nära ;)

2008-01-14 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0