The perfect week-end

Internet har krånglat och tiden har gått åt till annat så därför kommer in liten week-end update nu =)

Efter skolan i Fredags var det äntligen dags att träffa Fredrik :D Biobesök var bokat och filmen var National treasure 2. Jag tycker att filmen var bra men som vanligt så ryckte jag till på ett ställe där ngt oväntat hände i filmen. Alltid lika pinsamt, varför måste jag vara så lättskrämd? :S Innan biobesöket hann vi även med att spana in Fredriks lägenhet. Han visade så stolt sin tavla som han satt upp i köket, ta ner den! ;) hehe han hade satt upp den bara för att retas med mig :P Slappade en stund i den nya soffan innan det var dags att bege sig mot folkan. Kvällen blev lyckad!

Vaknade lördag morgon av stormen. Utemöblerna på Fredriksbalkong for omkring som bara den. Då kändes det skönt att ligga i din famn å ha känslan av trygghet. Några timmar senare var det dags för mig att ta bilen hem till lilla Vinninga. Å, nej fredrik jag blåste inte iväg ;P
På eftermiddagen åkte jag mamma å pappa till Mariestad och provade fotöljer, tog ett himla tag innan vi bestämde oss, och när vi väl bestämt oss så ändrade vi oss :P hehe. På vägen hem fick jag köra. Det är inte varje dag man får köra blen när mamma och pappa är med. Men detta tillfälle var speciellt, det var nämligen vår nya bil =) Så jag ville testa på att köra vår nya pärla ;P
Kvällen hade även den mycket att erbjuda. Det väntades nämligen tjejkväll hos Emma :D Supermysigt! Mycket snack och vi såg även på en film. Alltid lika kul att träffas och snacka, det får vi göra om!

Idag är det söndag och denna dag har tyvärr inte lika mycket att erbjuda som de andra dagarna haft. Känner mig lite smått rastlös men kan inte förstår varför.. jag är ju jättetrött. Kom hem kvart i två i natt från Emma och klockan kvart i tolv i dag så kom mina ssmåkusiner Sara och Stina inspringade på mitt rum och väckte mig =) hehe det var ju också ett himla sätt att vakna på. Men det var kul att se dem :D det enda som är inplanerat idag är träning emd Sofia. Blir nog medel-puls om jag minns rätt. Iaf ska det bli härligt att göra ngt.

Denna helgen har verkligen varit superb! Har hunnit med pojkvännen, vännerna och snart lite träning också :P Perfekt! Lägger tyvärr inte in några bilder nu, kanske uppdaterar senare. Har ej lagt in bilderna på datorn än... Hejhej å ha det så bra! / Maria

Kommentarer
Postat av: sofia

det var verkligen mys med film och tjejsnack igår:)

2008-01-20 @ 18:05:19
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0