Tjejdag :D

image83


Sofia & Maria


Dagen började med att jag som vanligt blev väckt av ett telefonsamtal. Idag var det att mammas Dammsugare kommit som hon väntat på i en månad, så hon blev ju iaf glad. men men det var väl dags att gå upp. klockan var ju ändå 11.30 :P Klockan halv 3 bar det iväg mot Sofia. Skulle hämta upp henne så vi kunde ha en dag på stan :D Började med att hon gick på en arbetsintervju, Håller tummarna för dig gumman! Sedan möttes vi på stan och det var dags för fika.. Vid 4 klev vi in på fiket och inte förrän vid halv sex kom vi på att vi kanske borde bege oss till gymmet eftersom passet började vid sex. Tack för sällskapet idag, det var en riktigt fikastund vill jag lova :P Det får vi göra om =)

Passet var roligt, och det kändes skönt att få röra lite på sig. Imorgon väntas fotbolsträning med brudarna på konstgräs i Skara... Ooops! kom nyss på att jag inte har några fotbollsskor längre :S det gick hål i dem :( Jaja, det löser sig väl förhoppningsvis ;) Annars så händer det inte så mkt i morgon. Ska för första gången på en vecka till Skövde för kursintroduktion. Kommer bli en lååång dag. Börjar redan vid 10.15 :(

Nu är det snart dags att parkera i sängen framför TV:en, det är ju HITCH =) Rolig film tycker jag, Kärlek kärlek o kärlek <3 hihi! VAdå tjej-film? eh, jag gillar den iaf :D




Vänskap

Livet blir berikat
av kompisar och vänner
- att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner.

Så mycket man får lära,
så mycket som blir sagt...
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje
att vara fler än en.
Att man har nåt gemensamt
i nuet... då... och sen....

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet.
För du är bra på vänskap
- det hoppas jag du vet!


Kommentarer
Postat av: sofia

tack gumman för en underbar dag! jag har nu hittat ett fik där du och jag ska bli stammisar och leva loppan.! för du är bra på det här med vänskap! :)

2008-01-15 @ 22:00:26
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0