Blondin vs Brunett

Vad ska man ta sig till? Hur ska man hinna med allting man vill göra? Det går åt mer tankte till att försöka planera allting än till den tiden som jag ägnar åt det som egentligen bör göras. Nån som hängde med? Det gjorde knappt jag iaf. Huvudet är trött å det blir bara oftare och oftare jag finner mig själv i en dagsröm när jag egentligen borde vara fullt fokuserad på annat. Behöver vila, en stund för mig själv då jag kan koppla bort allt (speciellt skolarbetet).. Vill komma bort, bort härifrån. Jag vill till värmen, stranden och mysiga kvällspromenader. Det är vad jagvill nu, det är vad jag behöver nu.

Tittade på lite gamla "har-ingenting-att-göra-bilder" förut. Kom fram till att jag saknarmitt bruna hår lite.. Vad tycker ni? Maria som brunett, eller Maria som blondin? (Försök att inte ha med den hemska utväxt jag nu har i ert resonemnag) Haha!

      VS      


Tänk er en värld med billiga staylingprodukter och gratis hårvård ;P Slippa betala 1000:- för minsta lilla utväxt. Visst vore det Underbart!

Neeej fy vilket ytligt inlägg det blev :P
Ha´re vackert! Tjosan!

Världens BÄSTA Karlsson ;)

Kommentarer
Postat av: elina

oj det var svårt! du passar i båda :)
så det är ett svårt val!
Skulle också vilja åka bort, men idag är det exakt 3månader kvar till spanien ;) haha kan ju hoppas att det går fort :)

2008-03-06 @ 08:36:15
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Sofia

du är jättefin som både brunett och blondin, valet är ditt darling :)

2008-03-08 @ 09:15:37
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0