Deprimerande

Jag hatar detta väder! Det är ju mer snö nu än vad det var på min födelsedag i november. Jag vill ha sommar, en lång skön sommar med sol, bad, resande, fotboll, vännerna och såklart Fredrik <3 Längtar ju även efter pengarna som man tjänat ihop under sommaren ;P man är ju student, måste spendera varje öre ;) hihi! 

Idag har ja inte gjort så mkt. Spelade match imorses mot Skövde (gick upp i div. 3 nyss). Matchen gick bra å vi vann med 1-0. SKÖNT! Men fy f*n vad trött jag blev :P Efter det var det bara att åka hem och käka. Slumrade lite isoffan och hade enbart tråkigt :( Var rastlös och slö på samma gång, hatar den känslan! Ooops, märkte visst att det är mkt jag hatar i detta inlägg ;P

Dags att sluta... kommer ett till inlägg om ett tag.
Spana in denna bild, så kände jag mig idag...lååååångtråkigt att vara ensam hemma =(

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0