...

Har ju blivit så populärt att sjunga sånger till sina älskade (melodifestivalen) så jag vara bara tvungen att ta en jag med.. Fast tro mig, ni vill inte höra mig sjunga den ;) haha!

Idag, söndag har det inte hänt så värst mkt. Vaknade runt 10. Amanda kom förbi en sväng med Emmas underbart söta hundar. Kul att träffa dig igen tjejen! Tack för inbjudan också, verkar riktigt kul! Framåt eftermiddagen väntades det match mot Saleby med A-laget. Matchen slutade 2-2 och jag är nöjd med lagets insats eftersom vi tog ikapp efter 2-0 i halvlek.. Jugge (min tränare) ville testa mig på mittfältetm roligt, roligt! Jag sprang på som en galning och det kändes bra. Spelade fram till 2-1 målet. Wohooo! Sedan kommer Ida och lägger en kanon vänster i Salebys mål. Tyvärr så missade jag en målchans.. men va f*n, det är väl inte såkonstigt när man är back, och har alltid varit back.. Såklart jag blir överraskad när jag helt plötsligt får bollen vid mål ;P hehe1 Men nästa gång, då ska jag fasen sätta det =) om det nu blir nån nästa gång, det vet jag ju inte :P hehe!

Neeeej fy vad  jag svär.. måste skärpa mig på den fronten. om ni undrar varför jag skriver så mkt här alltid så är det för att det är så skönt att bara skriva precis vad man känner å tycker för stunden. är så trött på att sitta vid datorn (skolarbete) och behöva tänka på att varje mening ska låta så perfekt.. Shiiiit the same, säger jag. Så känge det går att läsa så borde det vara godkänt, meeen tyvärr så håller lärarna på Skövdes högskola inte med :( Så jag får väl kämp på med en ordbok som hjälp till alla de fina ord so mjag inte förstår :P hihi!

Imorgon väntas friluftsdag och lekar med barnen i skogen, ska bli mysigt (om det inte regnar) isf kan ni väl tänka p mig när ni sitter där inne i ert varma hus.

Hare grejhöjta som Ko-Bo säger ;P hehe (Stort fan av branprogram)

Hejshopps!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag undrar.. blev det en mysig dag i skogen nu när det regnar ;P själv sitter jag här i mina mjukisbyxor och en varm tröja, inomhus :P
du kan väl ringa mig när du är hemma någon dag :)

2008-03-10 @ 10:19:47
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Hehe sant, får se hur länge det varar ;) Joops ända till april hehe :)^^

2008-03-10 @ 16:51:12
URL: http://moments.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0