Har blivit lat!

Eller, har väl egentligen alltid gjort saker på det bekvämaste sättet ;P hehe om man vill uttrycka det på ett lite "finare" sätt. Ber om ursäkt över att ja inte uppdaterat så mkt på senaste tiden, och framförallt över att ja inte lagt upp några bilder. Jag säger inte att jag ska bättre mig, men jag ska iaf ge det ett försök.

Får dåligt samvete av att sätta mig vid datorn utan att skriva på mitt skolarbete som jag inte ens har en månad på mig längre att göra klart.. Åh, blir tokig! Varför har man ingen självdiciplin, är det bara jag som känner så? Jag skjuver allting framför mig å sen en dag står jag där med all skit och är superstressad. VARFÖR?!?! Vore ju så mkt skönare att bli klar i tid å få lite välförtjänt vila ist.

Aja, imorgon väntas studiedag med lärarna på Wennerbergskolan. Ska bli intressant, handlar om betyg och bedömning.. Precis vad som är aktuellt nu inom skolvärlden.

Tjat, tjat, tjat.. nu ska jag sluta.. Hoppas ni haft en trevlig helg! 

Hej svej/ Maria!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt är att sjkuta upp det" // Winston Churchil

2008-03-02 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0