Hej hej

Skulle bara säga att jag fortfarande lever =)

Jag har bara lagt bloggen på hyllan för ett tag för att ta igen skolarbete som jag borde gjort för länge sedan. Det kommer bli ett häktiskt lov med mycket pluggande. Det är även dags att gå till frissan, på åonsdag klockan 11.30 gäller det. Har beslutsångest (som vanligt)! Vet inte hur jag ska klippa mig och färga håret... blir säkert som vanligt..jag vågar ingenting när jag väl sitter där i stolen framför spegeln.. vill egentligen bara klippa av allt som är slitet å bli brunett igen.. men till sommaren så vil jag ändå ha långt blont hår med lockar i :P det är inte lätt :S

Om ni har ngt förslag så kommentera gärna.. jag är öppen för allt.... nästan ;P



Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh jag får se resultatet på torsdag gumman :)

2008-03-16 @ 16:06:16
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

HAha sant ;P behövs mera såna seminarium hihi^^

2008-03-17 @ 15:43:49
URL: http://moments.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0