Uppladdning inför en fullspäckad vecka

Igår var jag trött på alt vad utvecklingspsykologiska teorier är... Usch får panik över min portfolio, tack älskling för att du puschar på mig, tror att det är tack vara dig som jag ändå kommit en bit idag. Vet ju att jag får träffa dig imorgon ;)

kom hem igår eftermiddags efter men fotbollsmatch som slutade med förlust, bortdömt mål och vi hade varit med i match.. skitdomare! Sen till alla LIF-spelare. Se upp vart ni har era fötter för fan, ni är väl inte 3 år, ni har ju ingen självkontroll! Tycker det är piss med alla fotbollsspelare som inte känner till fair-play, eller värre med dem som känner till det med inte har vett nog att handla utifrån det! ahhh! Hatar dem! hehe där fick jag allt ut mig mycket ilska på en å samma gång.. kände iaf att jag efter denna match behövde vila.

Jag och min syrra tog en spa-kväll som bland annat innehöll fotbad, ansikts peeling och ansiktsmask, hårinpackning och fot loution, allt detta till lugn musik och avslappnande belysning. Låter inte helt tokigt va? ;P hehe! Det roligaste var när vi väl fått på musiken, och stoppat fötterna i vattnet så vek min "brasse-stol" ihop sig. så där satt jag ihopklämd med fötterna i vatten med hal olja i och inte kunde röra mig ur fläcken. med lite krpngel å hjälp från syrran så kunde vi återgå till avslappningen :P`TACK!

Oj, vad jag skriver... jaja det är upp till er om ni vill läsa eller ej =)

Måste bara med att säga att igår sken solen och jag kände att våren var här. Idag vaknar jag vid 10 och undrar varför inte solen skiner mellan persiennerna. Jag går ut ur rummet och ser SNÖ!! Rena snökaoset! Fick en chock och kände mig hängig resten av dagen. Våren, vart tog du vägen????

Heeeejs, ikväll väntas fotbollsträning med brudarna ska bli kul!
måste bara säga grattis till Sandra som gjorde sin premiärmatch med oss igår och gjorde sitt första mål, härligt jobbat tjeen!



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Sant! nu får vi kämpa tills maj :):) ikväll blir de Nice ;)

2008-03-20 @ 10:07:41
URL: http://moments.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0