En dag närmre sommarlovet :P

Vaknade brevid älsklingen när han skulle iväg till jobbet, Sa hej då och somnade om. Idag började skolan efter lunch.. kändes segt att åka 45 min för att bara gå på EN föreläsning å sen åka 45 min i bil hem igen... usch segt.. så på förmiddagen passade jag på att handla inför helgrn. Hittade två linnen på GinaTrict och en bh på H&M. Få nog börja kolla lite på vad jag investerar mina pengar i.. känner att de börjar rinna iväg på massa kläder ;) haha men längtar ju så till sommaren så köper bara massa linnen ;)

Efter skolan var det dags att plugga.. har suttit med kompletterings uppgiften till hållbar utvecklings kursen hela dagen.. var tvungen att ta en paus vid 20.00 för att ja fick så ont i huvudet å efter det har jag inteokmmit igång ordentligt igen :S

Nu sitter jag bara och väntar på att Sofia ska ringa när hon kommit hem från vårruset och att Fredrik ska ringa efter att hockeyn är slut (Sverige-Danmark). Annars har jag även talat med Sofie på telefon idag =) Mkt trevligt att du ringer när du har rast eller inget för dig, olyckligtvis var jag på väg till skövde. Men vi ses ju på lördag :D Wohoo! Ser fram emot en riktigt härlig sommarhelg med vänner och grillning... sen vaknar jag dagen därpå och nner ångesten komma över mig för att jag inte pluggade kvällen innan.. men nån vila måste jag väl få ha?!

Att jag aldrig kan skriva ett kort inlägg, ja måste bättra mig :P
Av ren lathet valde jag att inte lägga in bilder idag heller..hihi!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Sofia

och jag hade tänkt men klockan blev mycket och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden precis efter att jag messade dig. men vi ses ju idag istället:)

2008-05-09 @ 09:40:21
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0