fortsätter att kämpa på

Sitter på mitt rum i min lilla ensamhet och skriver på min portfolio. Kände att det var dags för en liten rast, så passar på att skriva lite här =)

Gårdagen bjöd på en kväll med Sofia, pojkarna skulle spela tv-spel.. men slutade med en kväll på Gabbes för dem.. Så vi bestämde oss för att gå ut å käka på stan. blev en pizza på Rhodos, mums! Efter det var det dags att åka till kronocampingen för en runda minigolf. Men när vi kom fram hade de redan stängt. Vi skulle åkt in till stan tidigare men jag skjutsade min farmor till akuten på kss eftersom de har stängt hela j*kla sjukhuset i stan... åhhh, blir så irriterad men orkar inte ta den diskussionen här å nu =)

Eftersom det inte var någon minigolf uppen och det bara var massa fulla och läskiga killar så vi bestämde oss för att bege oss ut på en promenad istället. Å du Sofia, vi kommer nog aldrig att hitta den där stenen :P hihi! Efter det tog vi bilen en sväng (hemligt) och efter det blev det en glass på McDonalds som avslutning på kvällen. Tack för sällskapet, killarna dissade ju oss ;) hehe!

Hepp, nu blir det att återgå till pluggandet.. attans också,men nu är det inte långt kvar till sommaren Wohooooo, å kämpa på allihop!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jävlar jag är fortfarande rädd för det där hemliga stället!!!!

2008-05-24 @ 11:21:48
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0