Här händer det inte mkt..

Livet går i ett, finns inte mång stunder man kan sätta sig ner och ta det lugnt utan att ha dågit samvete över att inte göra ngt skolarbete. Ska bli skönt med sommar. Bara 4 vecokr kvar nu, kämpa på!

Ikväll spelade vi (Vinninga AIF´s damlag) match borta mot Vreten. Matchen slutade med vinst, 1 - 8! Varav jag gjorde 2 mål utav alla mål  ;) Det ni, trodde inte inte om mig va? ;) haha kan säga att jag blev lika chockad som mina lagkompisar, men det är alltid lika kul.. har blivit 3 mål totalt iår än så länge. Tidigare år har jag inte ens gjort ett.. VI hade riktigt bra spel ikväll iaf, alla pratade och ville ha bollen. Det var skitkul å vi körde över dem totalt, fy fan vad gött!!

Imorgon ska jag och Anna-maria arbeta med vår B-uppsats som ska göras klart på 2 ynka veckor, vi har mycket att ta i niu som sagt. men vi ska iaf till Wennerbergskolan på intervjuer, ska bli hur kul som helst att träffa alla igen, både lärare och elever! =) 

Kvällen ska spenderas hos Fredrik <3 

Ha det underbart, för det har jag ;) haha!

Kommentarer
Postat av: elina

åh jag hörde att du varit 2målsskytt ;) härligt !! Blir lite ledsen nu att jag inte kunde vara med, kanske också hade slått in någon boll , hehe !!
Låter mysigt att du spenderar tid med din lilla kille ;) avis nu ju snyft, ne skoja bara ! ha det grejt :)

2008-05-05 @ 17:56:40
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0