JAG ORKAR INTE MER!

händer inte så mkt på dagarna längre
antingen skola, fotboll eller fredrik
saknar den tiden då man kunde göra vad man ville
nu finns det bara massa krav som hela tiden pressar en
lider av sömnbrist, svårt att somna
och när jag väl somnat så vaknar jag tidigt på morgonen
är alldeles för stressad och känner att bägaren är på väg att rinna över..
jag orkar inte med det här mer
orkar inte ens skratta och le
jag kan inte njuta av livet på samma sätt som förr...
vill att all skit ska ta slut, JAG VILL HA SOMMARLOV!!


Kommentarer
Postat av: Elis

Jag håller med dig! Vill också ha sommarlov nu.. Antar att du har liiiite jobbigare än mig då då iofs men;) Tänkte fråga en sak, jag är super sugen på att gå till stadt och festa på fredag MEN jag har ingen att gå med. Vi umgås ju inte på fritiden men jag tänkte ändå fråga dig om du ska dit kanske? och om jag kanske får hänga på isf? känns som sagt skit dumt men jag har verkligen ingen att dra dit med! aja:) vi får väl se.. funderar på att dra till träningen idag,, men får se om jag samlar tillräckligt med mod;) haha långt medelande men du får stå ut:P ha de gott puss!

2008-05-13 @ 14:22:54
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Elis

haha snällt av dig:) vore super kul att dra ut ett stort gäng ja:) saknar er alla! och JAAA jag blev spel sugen. Men jag har bestämt mig att jag drar och "prov-tränar" även om jag innerst inne inte vågar;) hoppas det löser sig och blir lugnare snart med allt! pusskram

2008-05-13 @ 16:28:04
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! jag vet inte ännu, tar det som det kommer;) jo vi har allt endel i skolan vi också, iaf nu det sista:P men man överlever som tur är;) puss ha det gott

2008-05-15 @ 11:23:49
Postat av: Sofie

Japp det kommer mer bilder i lägenheten också så fort vi har fått helt iordning, som verkar ta en väldigt tid ;P hihi!! men kommer du hit så får du se den Live =)

2008-05-20 @ 09:23:43
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0