super-sula i fotbollsskorna

nu har jag lagt skolarbetet lite på hyllan.. längtar till första fotbollsträningen på en och en halv vecka. har inte hunnit med att träna för allt skolarbte. ni som känner mig vet att jag klättrar på väggar ifall jag inte får röra på mig, blir så sjukt rastlös ibland. och det går inte riktigt ihop med att sitta vid datorn 24 timmar omdagen.

igår var jag hos sjukgymnasten björn andersson och hanfick ta en titt på mina inte så normala fötter. det visade sig även där att jag inte var som alla andra. nä mitt fel var tvärtemot vad som vanligtvis är delet. mina fötter gick utåt istället för innåt.. låter konstigt med det förklarar varför jag haft problemmed skoskav på den sidan hälen. så nu har jag fått någon slags super-sula som ska fixa så att min häl stabiliseras upp. och förhoppningsvis löser det mitt skoskavsprobelm annars blir det apoteket nästa för att köpa en silikonstrumpa och efter det sportortopeden i Vänersborg.

på kvällen var det dags för avslutning med jobbet i skara, det var lite sorligt eftersom jag inte vet om jag har tid att jobba i höst eller om det blir ngt överhuvudtaget på grund av att det inte är så många barn som är med. men kvällen var iaf lyckad, fick en present av två killar, ett fint kort och choklad, snacka om fullträff ;) haha vi spelade minigolf och jag måste tyvärr erkänna att jag förlorade mot två av killarna, menden bjuder jag på =) sedan spelade vi fotboll mot föräldrarna och det blie oavgjort men måste säga att vi hade övertaget =) har varit kul att jobba med ungdomarna i skara men nu är det dags för sommaruppehåll.

Sommar, sommar, sommar..... åh, vad underbart!!!! ser fram emot att spöa Fredrik i minigolf ;) japp, du har rätt det var en utmaning =) haha!
Sofie, ja kommer snart till Stockholm och räddar dig ;) saknar dig, ring så fort du kan igen =) så att vi kan fortsätta planera på din bok: "14 suger med 20 är ännu värre" ;) haha ja tror vi får söka patent på den titeln så att ingen snor den :P hehe!  Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0