Time to work!

Japp, nu är det snart dags att åka iväg till Skara för att jobba lite med barnen. Det är ju fint väder idag så vi ska vara ute å leka lite har jag tänkt, låter som ett bra jobb va? ;) hehe!

Jag låg ute lite och pluggade förut. När ja kom in hade jag bränt både axlarna och ryggen. Attans också, men det går nog ner snart hoppas jag. annars var det riktigt skönt att ligga ute på gräset och plugga. kom faktiskt ganska långt med min kompletteringsuppgift i kursen Hållbar utveckling. Så håll tummarna för mig när jag skickar in den ;P hehe

Efter jobbet ska ja till stan (Lidköping) för att spendera lite tid med min underbara pojkvän Fredrik, längtar redan! <3 Men jag får vänta lite till för nu ska jag dra till Skara. Ha det bra allihop, hoppas att några blev glada över lite update från min sida ;) hihi!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: elina

jaså hade du en sån också, jag uppfattade aldrig det ;) men då blir vi ju extra snygga !haha.
Det är en låttext som jag kopierat (A), du vet man hamnar i det läget när det som hänt har hänt, du vet ;) hihi!! men det ska nog gå bra ändå ! Ha de så trevligt ikväll med lilla Fredrik :D pusss

2008-05-07 @ 17:42:33
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0