Lillen ska snart bli stor ;)

Snart är jag inte den enda som inte fyllt 20 längre. Idag är det endast en ynka månad kvar, läääängtar! Hittade mitt gamla inlägg från förra året med min önskelista, ska bli intressant vad jag fått och vad jag fortfarande drömmer om att få =)

Min absoluta önskelista:

♥ Att simma med delfiner i ett hav med turkosblått vatten (Fortfarande väldigt hör prioritet, vore så häftigt!)

♥ En resa med min älskling Fredrik (Var i Spanien i somras, UNDERBART! Men en resa till vore ju inte fel ;) haha!)

♥ 15 miljoner så att jag slipper plugga eftersom jag slipper skaffa jobb ;)  (Vore fortfarande inte så tokigt, jobbigt i plugget nu..)

♥ Blomsterbud, är så överraskande och kul att få (Romantiskt!)

♥ Massvis med mjölkchoklad- Jag har blivit beroende! :P Mmm, marabu (Är fortfarande inte botad, är det ens möjligt?!)

♥ Klassreunion med BF3B (ett måste! Saknar alla så mycket!)

♥ Snorkla/dyka bland massa färgglada fiskar och med havssköldpaddor (Kan ju göra det samtidigt som ja dyker med delfinerna, hihi)

♥ Att åka till den grekiska ön Santorini - Det sägs att de har världens finaste solnedgång där (Vill fortfarande se den solnedgången på något annat sätt än i en resekatalog)

♥ Att ha ett djur antingen en katt fast helst en hund. Men vet att hundar kräver så mkt tid :( (Snacka om att drömma, kommer ju aldrig få en katt...ahhhh!!!!)

♥ En pool i trädgården - POOLPARTY!!! Wohoo! ;) (På sommaren förvandlas vi allhopa till vattendjur, härligt!)

♥ Att alla mina underbar vänner som flyttat för att plugga eller jobba flyttar tillbaka hit, saknar er! (Några har ju kommit hem medan andra har rest, typiskt!)

♥ En helg i gbg med jul på Liseberg och övernattning på hotel, billigt med studentrabatt ;) Mysfaktor på MAX! (Också väldigt hög prioritet, snacka om dröm week-end, MYS!!! Var visserligen på Liseberg i somras, skitkul! Men på vintern är det annorlunda, fin stämmning om det är snö också)

♥ Att Roomservice staylar om mitt rum,
   helst en väggtapet med en solnedgång vid stranden med palmer och vågor (Vore ju inte fel)

♥ Ett avslappningsrum i vår källare, skulle bli hur snyggt som helst.. haha kankse med hjälp av Roomservice ;) (Äh, vad fasen om vi ändå ska ha en avslappningslokal kan vi väl lika gärna ha en festlokal också ;) Haha!)

Att Sverige vinner fotbolls VM - haha en början kan ju iaf vara EM ;)
   Vadå? man kan väl få önska iaf ;)
(INGEN KOMMENTAR)

♥ En ny garderob full med massa nya fina kläder - vore inte fel inte! (Har insett att jag inte behöver så mkt mer kläder, eler vad säger du Sofia? =P)

♥ Americas funnies homevideos samlings DVD ;) (fortfarande skitkul!)

♥ En samling av alla de bästa Amerikanska romantiska komedierna, älskar dem! (VILL HA, ÄLSKA!!!)

♥ Massa fler säsonger av Greys anatomy och On Tree Hill och Vänner! (de blir som en drog!)

♥ Snö på julafton och de andra juldagarna samt på nyårsafton! (Ett måste)

♥ Fred på jorden! - Hehe förlåt, ja kunde inte låta bli. Såg på Miss secret agent i veckan =) (haha, ja tanken var ju fin iaf, men är det inte på tiden att göra ngt åt saken då??!)

Ojoj, det var nog inte en enda sak som jag fått uppleva, bättre lycka nästa år kanske, alltså detta året ;) Hoppas på det för många utav de sakerna är något jag drömmer om dagligen, iaf utomlandsresan med delfner och snorkling.. kan ju inte låta bli när väder är så trisst och skolan får en deprimerad.

Hepp, nu ska jag laga lite mat..magen skriker!
Ha det fint! Toodiloo!


Kommentarer
Postat av: sofia

gumman du ska bara veta vad jag tänker hitta på till dig:) träning om två timmar o vi ska var hurtiga som hurtigast o träna intensiv.



å du, när du väl simmar med delfinerna tänker jag vara med :)

2008-10-27 @ 17:12:08
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Natte

Hejar du inte på Sverige längre?

2008-10-31 @ 15:22:43
Postat av: Maria

Hehe, jodå Natte så klart jag gör, men man måste ju vata lite realistisk också.. men det är klart att drömma får man ju fortfarande göra :)

2008-10-31 @ 16:17:30
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Anna.L

haha, du önskar du dig inget mer?! ;)

2008-11-11 @ 20:55:18
Postat av: Maria

hehe Anna =) nä jag nöjer mig med detta för tillfället ;) haha! det kommer ju en julafton också :P Ses på träningen i kväll hoppas jag!

2008-11-12 @ 17:43:06
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: martina

bra lista

2008-11-22 @ 23:44:28
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0