Morsning korsning

Tar en paus i mittpluggande, har inte fått så mycket gjort den senaste timman så väljer att ta en paus. Men är ändå rätt stolt att ha skrivit 2 A4 sidor idag om min barnsyn. Synd bara att det krävs ca 2 sidor till innan måndag kväll, å jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer om. Men nog pratat om det!

Gårdagen i Göteborg med älsklingen blev inte riktigt som jag tänkt mig, det blev fan så mycket bättre.. Jag kan bara säga en sak, det är tur att vi inte är riktigt lika impulsiva =) Jag behövde bromsa honom lite så att han inte skulle köpa hela IKEA ;) Men köpet är gjort så nu ser jag fram emot att få det klart! Kan fortfarande inte sluta le när jag tänker på gårdagen, crazy!!

Ikväll är det parmiddag som gäller, tyvärr inte med Fredrik.. Låter konstigt ja vet, men orkar inte förklara hela historien men han kunde helt enkelt inte vara med tyvärr =( Men ska iaf bli trevligt att träffa idre-tjejerna igen ;) var ett himla tag sedan nu, snart dags för shotkväll kanske? :P så ikväll gäller det att klä sig fint ocg fixa fina frillan!

Har tyvärr inga bilder för detta inlägg så fick ta en ur arkivet =) Sitter med syrrans bärbara, våran andra dator är på lagning och min har inte word så den kan jag inte göra skolarbetet på :S Ha det finfint så länge, ciao!



Du & Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0