Mys!

Sitter hemma på mitt rum och myser i mörkret, endast ljuset från mina nya ljus lyser upp rummet. Härlig doft av Fransk vanilj, luktar inte för starkt utan alldeles precis lagom :) Mys! önskar att jag inte vore ensam här ;) Men, man kan inte få allt man vill här i livet. Men jag är allt bra bortskämd med vänner, släkt och kärlek. Imorgon väntas en härlig resa till Göteborg med älsklingen. Blir shopping på stan och även en sväng på IKEA. Jag har suttit en stund nu ikväll på IKEAs hemsida och kollat. Hittade bland annat en byrå jag vill ha, får se vad jag bestämmer mig för imorgon, men nu är jag het på att göra någonting åt mitt rum!

Ikväll har jag verkligen gjort allt annant än vad jag borde (som vanligt). Och vad jag borde göra är att plugga :S Har många bollar i luften nu, men försöker att ha så bra koll som möjligt på dem. Får väl se hur jag lyckas i slutändan, men jag måste nog skärpa till mig lite om allting ska gå ihop för mig. Man ska ju må bra också och få njuta av vad livet har att ge. Imorgon är en sådan dag, bara glömma allt skolarbete och bara få vara, bara få vara med dig <3 UNDERBART!

Nu är det dags att få någonting vettigt gjort, ha en mysig kväll!

Om det skulle tändas en stjärna varje gång jag tänker på dej,
så skulle himlen vara ganska ljus nu.. tihii!

Du vet att du betyder mycket för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0