Nepp, nu är det på tiden att det händer någonting här ;)

Har humörsvängningar, en trött kropp och rummet är stökigt igen :S Ojojoj!
NEj nu är det dags att ta tag i saker o ting igen, bättre vanor!

På grund av förkylningen har jag inte tränat på ett tag och det känns i kroppen. Är sugen på att gå på ett pass ikväll, men måste ju tänka lite på alla svängar man tar til stan, bensinen är ju inte precis jättebillig =( Så får bli någon dag då jag är lite mer välplanerad och tar med mig träningskläderna när jag ändå är i stan. Men nu startar fotbollsträningarna snart också så ska bli kul, även fast det bara är 1 gång i veckan.
 
Helgen har hittills varit helskön! Fredagen var jag bara hemma med mamma å pappa å slappade framför tv:en och käkade gott ;) Hann även med att se på Doobidoo, skojigt!
Lördagen resulterade i en heldag med älsklingen, först en sväng på stan med lite shopping och lunch och sedan var det bara slapp och matlagning, Härligt! Hann även med att plugga lite medan Fredrik kollade på all hockey som var på tv, synd bara att de inte vann ;)
Söndag, dagen idag.. Är tänkt att dagen ska innehålla plugg, plugg och mer plugg.. men får se hur mkt jag orkar. Just nu är jag inte så sugen alls på att läsa böcker och skriva uppgifter, men blir nog bättre när ja kommer igång. Får tänka mig att belöningen blir ett härligt varmt och mysigt skumbad med hårinpackning, body-skrub å levande ljus, mys!
Obs! Ej att glömma avsnittet av One Tree Hill ikväll ;)


Lussebandyn -05, En trött Fredrik efter vattenkriget på läktaren som DU startade ;)
Kärlek vid första ögonkastet, Älskar dig!


Ha det bra, nu ska jag plugga! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0