plugg, plugg och mera plugg!

Livet är allt bra surt ibland. Men det har sina dalar men även sina toppar. När det gäller skolan så är det en tuff period framöver medan resten av mitt liv börjar ljusna allt mer och mer nu. Helgen har spenderats med datorn, skolböckerna, familjen, vännerna och såklart älsklingen... måste erkänna att jag saknar fotbollen och alla tjejerna i laget, vill börja träna nu igen! Men i början av november kör det igång igen, skojsigt!! =)

Gårdagen var riktigt trevlig, det gjorde du bra Amanda! Hoppas på att få lite bilder av de som var med under kvällen. Maten var superb, helt makalöst gott. Måste bara ha receptet på den kycklingen! muuuums!

Nu känner jag att jag producerat ner lite text på ett papper till min inlämningsuppgift men ännu är den inte klart. fattas ca en sida och varken referenser, rubriker eller teckensnitt är rätt ännu. Så finns mycket att justera innan imorgon kväll.. Har inte riktigt orkat ta tag i det ännu. Men om jag kämpar tappert nu några timmar så hinner jag iväg med Amanda och kolla på innebandyn innan jag ska träffa fredrik.

Imorgon är en ny dag med nya  bekymmer - det är nämligen så att vi ska till högskolan och ha litteraturseminarium :S bläää! det är tråkigt, men min grupp är bra så kanske kan bli några givande diskussioner iaf, nu ska jagh sluta att tröka ut er med mitt tjöt om skolan ;P Hoppas ni haft en bra helg!

 Tjingeling! // Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0