Snabba puckar ;)

Ja livet fortsätter att överraska, det lönar sig att inte ge upp!
Mycket har hänt vilket också är anledningen till varför det har stått ganska stilla här.. sorry!
Men nu är jag tillbaka gladare, piggare och lyckligare!
Förresten, när jag tänker efter tar jag tillbaka piggare.. har nämligen råkat på en rackarns förkylning :S

Vad har jag haft för mig då?
Jag har umgåts med mina nära och kära.
Sofie har varit hemma från Stockholm en vecka, roligt!
Har även hunnit med att träffa Sofia och Elina.
Så det har varit fullt ös ;) Tjejkväll, shopping, fika, spel-kväll och massa tjejsnack =)
Men det bästa av allt är att jag har fått spendera tid med Honom igen, Min älskling!

Nu är det daags att få ordning på saker och ting som kommit åt sida mitt i allt kaos som varit. Så i veckan bestämde jag mig att rensa ut mina garderober, det tog mig väldigt lång tid :P Men det är skönt nu när det är klart.
Nästa projekt är att ta tag i studierna igen, det har legat på hyllan den senaste månaden.. så nu har jag lite att ta igen, men det är bara att kämpa på. Jag är på VFU nu så det är roligt att få vara ute i verksamheten å traffa alla barn, trots att de gjort mig förkyld :P hihi! Imorgon är en nydag och då börjar jag klockan 06.15, men det positiva är att jag slutar 12.15 =)

Hoppas att ni tycker att det är roligt att jag är tillbaka =)
Ha det bra allihop!



Underbart att få vara vid din sida igen.
Du betyder mycket för mig! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en bra sammanfattning ;) du lyckades ju !



Hoppas din förskylning försvinner fort, det är ju "snart" årsfest o då ska vi vara friska ;D, ha de toppen, puss

2008-10-12 @ 21:08:06
Postat av: elina

oj förlåt, det var min kommentar innan , glömde namnet som är så viktigt ;)

2008-10-12 @ 21:08:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: elina

det börjar dra ihop sig,, men jag har inte bokat !! Måste nog göra det snart, kasnke idag ? :P Vi kan ju inte missa årets största fest liksom, eller det är vad jag hört iallafall , haha =)

2008-10-13 @ 07:50:07
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha gumman ja du hade så rätt så:)

2008-10-14 @ 17:03:26
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Elin

skönt att höra att du mår bättre:) jag är på topp just nu också, mönstringen avklarad och snart dags att dra igång med hårdträningen;) det trökiga är bara att jag har mycket i skolan! vi får ses snart tycker jag:) Puss och kram

2008-10-15 @ 21:17:37
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: elina

hihi, det verkar som om jag och sofie bara blir alltmer lika, enligt alla andra alltså ;) !!

Du, jag har bokat mig till årsfesten nu, hur har det gått för dig? Jag vill ju inte vara ensam :P .

Vart har bloggandan tagit vägen föresten, lite tid måste du väl ha ? ;) puss o kram <3

2008-10-16 @ 18:49:01
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska faktiskt göra min APU v 44 då egentligen är lov men har lov v 45 istället.. vet dock inte vad jag ska göra:) när har ni lov? Puss

2008-10-16 @ 20:01:39
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: elina

Ja vad bra, då slipper jag vara själv på festen ;) haha .

Jo jag förstår att det är mycket nu, det är de alltid. Speciellt när du även måste få tid till Fredrik, det är väldigt viktigt.. man måste ta vara på tiden :) eller hur!

JAg mår alldeles utmärkt, har hänt en del saker sen sist vi talades vid om man säger så (A), fast du kasnke inte kommer se dom lika positiva som jag, men aah du vet vad jag talar om ;) hih, vi får ta och träffas snart.. Jag har ju iallafall höstlov, o då har jag tid :) Ha det bäst, puss o kram sis

2008-10-17 @ 18:12:48
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej vad jobbigt det låter med massa uppsater osv:P Jo vi får bestämma om vi vill ha APU vecka 44 eller vecka 45.. Höstlovet är vecka 44 men om man gör sin APU den veckan får man sitt höstlov vecka 45 istället:) fattar du? Du var inte ute i går eller något?:) Puss

2008-10-18 @ 14:17:54
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0