BildUpdate - Stockholm 27-30 aug

                                          

Bild kommentarer:
1. Tidsfördriv på den 3,5 timmar långa tågresan :P
2. Ännu mer tidsfördriv, passade på när det inte var mkt folk :P hihi
3. Centralen = Vilsen, en i mängden, men ändå inte :S
4. Torsdagen - Marias tidsfördriv när Sofie och Björn jobbade och erik inte hade kommit än. Film: Bee movie, hihi vd söta de var =)
5. Bagarmossens alldeles egna princesstårta :P Akta rutschbanan, aoutch!
6. Sofie utanför hennes jobb i "gangsterhålan" Bagarmossen ;P haha!  
7. Flum bild med Sofie =)
8. Glass med tillbehör, en ledsen flickas bästa vän.. tröstäta, jovisst! ;)
9. Maria & Sofie slappar medan Erik spelar dator och tar kort :P Å, nej jag är inte naken! ;P ser nästan ut så..
10. Erik första parkett till filmen
11. Maria Militärpolis i Eriks lumpen-uniform, skojsigt ;P
12. Sofie måste ju också få leka =)
13. Bild på Sofies söta kjol, vill ha!! Men mästerfotografen sofie lyckades inte så bra med bilden :P
14. Väskan är packad för hemfärd...


15. Får ju inte glömma min turistbild på Globen, haha den som jag kämpade så med :P

                                

16. Sofie skuttar run på perrongen ;)
17. Ja, jag vet mina fötter är inte så speciellt stora, men de gör mig speciell ;) den du! haha!
18. J*vla Dogge! det äcklet förföljer mig :P Han är ju överallt, har ju glömt vad han blev känd för.. hata!
19. Tokar mig på tunnelbanan, tog visserligen ca bara 15 min till centralen men man hinner med många grimaser, haha!
20. Erik, han kan han med :P
21. Vi hade iaf tur med vädret ;) På tal om det, 2:an kommer på bio om ett tag, måste hinna se 1:an först =)
22. Tidsfördriv på tunnelbanan.. igen ;)
23. Erik inne på NK, haha tro det eller ej, men jag handlade inte ens ngt :P (nu ljög ja, leggins.. men inte på NK).
24. Sofie hugger in på desserten på PizzaHut, mmm, mums, en flickas bästa vän, eller hur var det nu? ;) 
25. Sofie vinkar av mig på perrongen
26. Även lilla Erik var snäll att vinka av mig.

Ojojoj, nu har ni verkigen fått några bilder att kolla på.. har många som ja inte laggt upp också

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0