Biobesök för tjejerna karlsson



Bildkommentar:
Ser ni min supersöta tröja? Hihi ett utav mina fynd på Ullared.
På trycket står det: When I grow up I will become a pilot
å så är det en söt bild på en vovve med "pilotmössa" =)

Mia och mamma karlsson utanför biograflen (fotograf, Jenny) - laddade för att se Mamma-Mia filmen ;)
Tyvärr var biljetterna slutsålda och har varit det till varje freställning i två månader sa de.
Vi valde istället att se filmen Arn, kändes dumt att åka hem igen :P
Jag och Jenny hade redan sett filmen, men mamma hade inte det.
Men det var roligt att sitta och skratta åt Josef som var med i några scener på slutet, HAHA!
Favoritrepliken i filmen är från norsken Harald när de rider i öknen: Öl, öl, öl, öl, öl.. ;)
För er som inte sett den, gör det!

Min nästa film jag vill se på bio är: Vi hade iallafall tur med vädret - igen ;P
Måste bara se första filmen först, får väl ta å hyra den någon kväll då jag har tråkigt.

Imorgon är det skola 8-15 och på kvällen är det träning. Träningen annars iveckan kommer nog bli måndag- torsdag.. om jag inte åker till Alingsås i veckan vill säga :D Var länge sedan jag träffade lilla Olivia nu, det är allt på tiden =)

Annars har dagen bjudit på fotboll, både för min del och på tven. Fick på finalen i svenska cupen när jag kom hem efter min match å skulle slappa lite i sängen.. men det var ju så nervöst att jag inte kunde vila ögonen, förlängning och stolpskott, slutade med straffar, grattis IFK Göteborg, minns när de var här och spelade =)

Nu ska mamma ha datorn en stund, ha det bra allihop!
Sov så sött!

always have
always will


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0