Dagen i all ära

Knepig dag, att man aldrig kan få vakna i lugn och ro.. nu var det de där med fjärrvärmen igen :P men denna gången var jag tvungen att släppa in dem i källaren. Idag har ja suttit mkt vid datorn, som alla andra dagar i en veckas tid.. men jag tog tummen ur och drog i väg till sofie ör att träffas, vi målade lite brädor till deras utbygge och tjötade om sånt som tjejer gör ;) haha! Vi hälsade även på kossorna, åh gud vad söta de är =)



Men sen måste jag ju även plugga och dessa två böcker är mina vänner ( eller ja iaf de som ja måste ägna min tid åt tills på tisdag)

lägger även in några bilder på kossorna, bara för att de är sååå söta :D
  



Kärlek är en konstig lek
känslor byts från lust till svek



finns det någonting jag kan göra
finns det någonting jag kan säga
vill bara att allting ska bli bra igen
tycker om dig så mycket!
always have, always will! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0