Dagen kunde ju startat bättre..

Vaknade av att telefonen ringde, orkade inte svara. Jenny kommer inspringande i mitt rum: Maria, du har försovit dig!
Jag svarar: Va?! (nyvaken och morgontrött som man är)
Jenny räcker mig telefonen och säger att det är Anna-Maria
Jag svarar... inget svar
ojdå, måste visst klicka på en knapp för att få samtalet till den bärbara :P
Anna-Maria: Vad gör du eller?
Maria: sover =)

Ooops, hade visst försovit mig :S Ställde klockan en timme senare än vad som var tänkt.. 5 minuter senare hade jag hoppat i mjukiskläderna och packat lunchen och satt i anna-marias bil. Dagen kunde startat bättre, gnäll, gnäll,gnäll ;P och inte nog med det, hade sjukt ont i halsen när jag vaknade.

Väl framme i Skövde höll vi på att fara ner för en backe där vi parkerat eftersom rebecca glömt att lägga i handbromsen :S vi fick panik när bilen började rulla å handbromsen krånglade, men hon fick snart foten på bromsen.. Sedan var det dags för en springtur till skolan och föreläsningssalen där vi skulle vara, kom på minuten :P

Första föreläsningen, kanonbra! Sedan efter 10 sket allting sig, vi fick en annan lärare (som vi alla hatar, orkar inte säga varför).. men klassen blev upprörd och hela lunchrasten gick åt till att dikutera hennes dåliga beteende. efterskolan var jag tvungen att köpa mig en liten chokladbit för att ha ngt som skulle muntra upp mig på vägen hem ;P hiii!



Nog pratat om skolan, usch! Ikväll är det träning på schemat.. ska i princip bara käka lite och vila en stund innan det är dags att ge sig iväg. Ska nog försöka komma iväg på ett medel pass imorgon på friskis också, men får se hur det blir med det, hade ju ont i halsen imorses.. Man blir kall av att sitta i en ishall å kolla på hockey, men det är himla mysigt också ;P men Sofie har nog lite del i det hela också ;) haha!

Återkommer ikväll när jag har som tråkigast ;)


Kommentarer
Postat av: elina

förlåt maria att jag inte kom.. men det hände en grej och sen måste jag även skriva en uppsats tills imorgon som tar lång tid, för man måste tänka :P hihi!

Men på onsdag ses vi , jag lovar ! du får dra mig dit annars ;)

2008-09-22 @ 18:25:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0