Det är över nu..(gyllene tider)

Denna låt spelades i omklädningsrummet efter matchen, innan också för den delen. Men den sätter punkt för denna fotbollssäsong, dock slutade sista matchen med fölust.. men än en gång, vad gör det? =) Då får vi väl helt enkelt bara träna hårdare till nästa säsong ;) tihii! Tycker faktiskt inte att 4 förluster på en säsong är så illa pinkat :P  Synd bara att det är några utav tjejerna som ska sluta, gör att man själv tappar suget lite om jag ska vara ärlig. Men jag skulle aldrig klara mig utan fotbollsträningarna, matcherna kan kvitta ;) Vad skulle jag då göra med all tid?!

Nu ser jag iaf fram emot regelbunden träning på friskis ett tag, får bli ett tre-månaderskort.. men innan det återstår 1-2 veckors träning med fotbollen.

Jag ska försöka skärpa mig med att uppdatera med bilder, har blivit lite lat på den sidan.. det är ju alltid kul att kolla på bilder. Har inga direkta planer för kvällen så blir slappa å sitta vi datorn, orkar nog inte så mkt mer än så.. Men kanske blir en sväng till stan med mamma å syrran. Isåfall blir det bio- Wohooo!! Det var länge sen sist. Det är tänkt att vi ska se Mamma-Mia isf, har hört att den ska vara bra =)

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: elina

hihi de är lugnt sis ;)

vilka av brudarna är det som ska sluta? blev det något festande med oktoberfesten föresten ? :)

2008-09-21 @ 18:51:45
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma Mia är en Måstefilm! Den får du ju bara inte missa :D

tråkigt att folk ska sluta. tog de upp det på matchen?

2008-09-21 @ 19:28:18
Postat av: Maria

tyvärr blev det inte mamma-mia, den var slutsåld :p så det blev arnfilmen istället, mamma hade inte sett den. Mm, har hört det av några.. men de kanske ångrar sig när säsongen börjar igen :P

2008-09-21 @ 21:11:10
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Maria

ajjemän, lördagen den 27 är det oktoberfesten i skara som gäller, du hänger väl på? Känner inte att jag vill skriva namnen på de som vill sluta, de får själva välja om de vill tala om det eller inte :) men hoppas att de ändrar sig, hihi!

2008-09-21 @ 21:13:29
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0