Det var ett jäkla tjat ;)

Det var ett himla tjat om facebook :P Nu har flera utav min vänner bett mig att skaffa en så jag antar att det är dags att ta mig i kragen och göra någonting åt saken. Får se om jag förstår hur man gör ;) annars så har jag ju alltid dataexperten Sofia =)

Ska göra ett försök senare, får väl se hur det går ;)



Dagen för övrigt kommer bara spenderas framför datorn och tv:en. Lovade mamma att jag skulle baka en fruktpizza som idag.. men tänkte inte på att jag kanske inte skulle orka med att baka dagen efter fest. Känns lite surt när jag ändå inte har någon att bjuda =)


På med favorittröjan och mysbyxorna, nu ska det slappas!
Får nog bli en romantisk film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0