Blondin vs Brunett

Igår efter träningen ropade min granne på mig och berättade att de hade en kattunge och frågade om jag ville komma och kolla. De vet att jag är galen i så små kissekatter. Åh, den var så otroligt söt.. den var 7 veckor och de är som vildast i den åldern. Den sprang runt på golvet som en liten tok och lekte mad allting som kom i vägen. Så söt! Den var svart med vita tassar och en vit nos, med en liten svart prick på... VILL HA!!! Tyvärr har den redan ett hem som den ska till å så vill nog inte papsen ha en.. eller jo egentligen så vill hanju det, men nu kan han inte erkänna det ;P haha!

Idag har jag hunnit med en sväng på stan. Syrran skulle in å fixa lite grejer så jag passade på att ta tillfället i akt att åka med för att fördriva tiden lite. Det resulterade i att jag hittade en tröja (top) och bokade klippning/slingning till imorgon klockan 10.45.. Så imorgon bär det också iväg till stan, ska bli skönt att få fixa frillan lite =) Får väl se hur det slutar, har ju alltid panik innan, vill göra något drastiskt... men ja kommer väl fega ur som vanligt ;P

   vs    

hehe, ja bilderna är gamla, men kolla bara på hårfärgen =)



Åh, väntar bara på att kloclkan ska bli 16.00 så ja kan åka iväg till samlingen så att ja snart kommer hem igen :P
Återkommer säkert ikväll ;) Ha det bra så länge!!
Å snälla ni, hjälp mig med blondin vs brunett, tack på förhand! see ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

nu ska jag ta mig i kragen och kommentera lite Maria ;) tycker i alla fall du är söt i ditt ljusa hår!

2008-09-16 @ 16:16:27
Postat av: Anna-Maria

hehe sant :) japps de ska ja göra du! annars kan du ju bara ta dem från min blogg:P tycker du passar både i blond och mörk gör vad du känner för :) kramis

2008-09-16 @ 16:17:48
URL: http://moments.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0