En ny dag - nya möjligheter ;)

Haha, förösker ju iaf vara positiv =)

Har försökt plugga lite, läste inte ens en timme och jag har redan ont i huvudet
så tänkte ta en kort paus
får väl städa rummet istället :S
Måste vara effektiv om jag ska hinna innan kvällen
sen var det ju nästa fråga, vad ska jag ha på mig?!
hehe, tjejer å deras bekymmer... får väl fråga syrran om råd helt enkelt
antar att jag kommer få hjälpa både henne å mamma också :P
stackars papsen när vi tjejer i familjen ska göra oss iordning



Lagfest 22 aug -08


Hoppas att även denna kväll kan bjuda på lite TWISTER
Det har blivit mitt favoritspel =)
Tyvärr brukar jag förlora, men det är lika roligt för det :P



Kommentarer
Postat av: sofia

det är lugnt:)fika hos emma imorgoneftermiddag :)

2008-09-06 @ 17:27:45
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0