Fredagsäventyret i Skövde

Bilresona fortsätter att överraska =) Hihi. I onsdags höll jag på att kissa på mig av rädsla när Anna-Maria och Rececca skriker, trodde vi höll på att krocka eller ngt, men det visar sig att det bara är en liten spindel Puh! =)

Morgonen var intressant med en föreläsning om Barns fysiska och kognitiva utveckling.. efter skolan tänkte vi ta oss en sväng på stan.. vilket resulterade i att vi skulle åka hem 3 timmar senare ;) under dessa tre timmar hann vi med mycket, mat på Donken, shopping i alla dess affärer samt upptäcka att det var punka på vår bil!! :S Mitt i Commerceparkeringshus ska Jag, Rebecca och Anna-Maria byta däck på rebeccas bil... ojojoj vad folk tittade ;P hehe en gubbe var tvungen att gå förbi två ggr :P haha! Vi började plocka fram sakerna och ni som läst min blogg vet att jag har erfarenhet av detta tidigare ;) hehe eller vad säger du Sofia? (Åhlens, Lidköping) :D Men nu visste jag ju iaf hur vi skulle göra, vi började plocka fram och märkte ganska snart att det reservdäcket inte varit framme på ett tag :p hehe, shiiit vad geggigt det var.. men vi fick fram lite verktyg och drog handbromsen (redigt, va? ) sen kom problemet (förutom punkan då förstås)..

när vi skulle få loss muttrarna så satt de hårt som attan.. rebecca kunde ställa sig och hoppa på fälgkorset (förutom att det inte var ett kors ;) hihi).. vi insåg ganska snabbt att vi behövde hjälp... rebecca sprang iväg å hittade några goda själar.. Två killar i 25-årsåldern ryckte in till vår räddning, hehe stackarn med sina märkeskläder och all olja, men det gick bra .. men oj så pinsamt det var =) efter många om och men så var det dags att rulla hem :D Måste erkänna att det var lite för mkt action för mig en fredagseftermiddag som denna :D Men det är alltid roligt när någonting livat upp vardagen lite.


     

Bildkommentarer:
1. Punka! :S
2. Shopping- en söt kjol ÄNTLIGEN!! samt strumpbyxor och ett nytt underklädes-set, menv alde att inte lägga ut bild på det ;P haha
3. Carlings - Halleluja, nu har det kommit till Skövde, sjukt mkt snygga kläder.. det värsta är att de har snyggare killkläder än tjejkläder :P men nu slipper manju iaf åka till gbg för att shoppa där :P Wohoo!

Annat blir det ikväll.. blir nog lugnt och kanske får städa lite på rumm å plugga lite eller något.. men jag kommer nog med fler inlägg ska ni se ;) see ya!



Bilderna av dig lever kvar ♥

Kommentarer
Postat av: sofia å¨nattes dator

hahah punka :)

2008-09-05 @ 21:19:29
Postat av: sofia å¨nattes dator

hahah punka :)

2008-09-05 @ 21:19:45
Postat av: sofia

nej sju st.

2008-09-05 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0