Fredagsstädning?

Står i valet och kvalet.. visst rummet ser ut som ett bombnedslag, men väntar inte besök iaf.. Fast vore ju lite skönt att se golvet som just nu är täckt med kläder, pärmar och skolböcker. Rummet blir alltid mycket större när det är städat :P

Vad ska jag annars sysselsätta mig med? Träning, hmm ne tränat varje dag sen i söndags så behöver vila för att bygga lite muskler :P Skolarbete finns det ju alltid att göra, fick faktiskt lite gjort i natt när jag inte kunde sova.. skrev ca 1 A4 om min barnsyn, men det finns ju fortfarande mycket som behöver göras.

Känner att jag behöver få ordning på rummet, nu har jag bestämt mig =) Skicka kläderna i tvätt och inviga min nya låda under sängen, men vad ska jag ha i den? träningskläderna eller skolsakerna? har ju ingen bokhylla, har inte behövt det tidigare, den blev bara full med skit istället för böcker :P

Kvällen ska spenderas hemma om inte några andra impulsiva initiativ tas. Syrran ska ha lite tjejer här så blir väl att umgås med dem.

Nepp, nu är det dags för världens bästa Karlsson att ta fram damvippan och skurmoppen ;) Önska mig lycka till, jag lär ha jobb för resten av helgen :P haha!



Sommar och Sol, det var en fin sommar detta. Sommarlovet innan gymnasiet tror jag.
Sofie var med min familj och campade. Många skratt och minnen från den sommaren.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag kanske kommer smygandes senare när jag ätit osv, dock blir det nog lugnt. har hoppat i mysisarna, tvättat av sminket och bara gråtit ut lite av min frustration. Så jag är ofräschast i stan ;P hehe. ringer senare! kram baby

2008-09-26 @ 16:53:16
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0