Fullt ös, medvetslös!

Dagen har bara sprungit förbi. Har hunnit med mycket: sovmorgon, plugg, choklad-promenad, shopping, träning och tv-tittande :P

Som jag sa i tidigare inlägg, blev inte så mkt skolarbete gjort med tjejerna. Det slutade med att vi gick till Matmagasinet och köpte choklad och satte oss framför datorn och sökte klipp på youtube, sköj! Hittade även ett test man kan göra med mobilen, klart vi provade :P

Svaret på första frågan blev lite tokigt =) Frågan var vad jag skulle säga om min pojkvän var otrogen. Mitt svar var: Sex is good, sex is fine. Doggy stile och 69. Just for fun or getting paid, everyone loves getting laid. I´am horny, I´m from Sweden, I like to do it hela tiden ;) Haha, de andra svaren vill ni nog inte höra? ;P Roligt test!

Efter en liten stund med analyser av läroplanen och dess barnsyn och mycket tid till skratt så var det dags att lämna töserna och åka fram till stan för att träffa lilla solstrålen Sofia =) det blev lite shopping, okej mycket för sofia hihi ;P
Efter shoppingsvängen var det dags för mig att bege mig mot Friskis & svettis och danspasset, wohoo! Synd att inte sofia och Anna-Maria kunde vara med.. men jag hittade några av mina fotbollstjejer där så fick sällskap ändå. Tyvärr Sofia så var varken Hockeykillen eller Salsa-boy där, så inte lika mkt underhållning på kvällens pass :P haha!

Sist men inte minst, tack kära vän för det oväntade besöket, synd bara att jag inte var hemma. Haha ni skulle hört pappa när jag kom hem: Maria, det var en kille här å letade efter dig! Sannolikheten är ju ändå rätt stor att jag är hemma, så det får bli någon annan gång, men hoppas att glöggen smakar =)

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: sofia

sikken tur att ingen utav de otroligt heta grabbarna var där. haha! ;P nästa vecka kör jag och salsa-boy gärnet på danspasset!



shopping slutar alltid dyrt för mig det vet du ju, men nu slipper jag ju iaf frysa om fingrarna och så har jag ju en varm o go jacka som jag kan ha på mig ex när du o jag tar en svängom i skidbacken, om det händer? :)

annars får vi väl knalla iväg till pulkabacken vid amandas o picknicka med varm choklad, ost-smörgåsar och flyga fram på våra tefat om snön visar sig i vinter.



gick städningen okej, jag är dumpad ikväll vad har du för dig gumman? puss

2008-09-26 @ 15:46:51
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Natte

Hockeykillen= Tegen?

2008-09-26 @ 17:02:15
Postat av: Maria

hehe, vet tyvärr inte namnet på grabben. Men du vet vi pratade ju om det på jockes match som vi kollade på =)

2008-09-26 @ 18:14:23
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0