galet roligt!

Någon som såg programet Hål i väggen på kanal 6 nyss? Jisses, vad jag skrattade! Hehe, känns som att jag inte skrattat så mkt sen senaste avsnittet som jag såg av Americas funniest homevideos.. å det vet ju några av er hur det kan bli när jag ser på det programmet, galet roligt! =)

Har haft riktigt ont i huvudet största delan av kvällen.. känns som att huvudet ska sprängas :S så har mest legat i sängen framför teven å slappat, inget plugg än.. men måste läsa igenom ett case innan seminariet imorgon..

Nu Ska töserna i familjen Karlsson ta sig en kvällsfika med lite te, varma choklad och smörgås.. mys!





Kommentarer
Postat av: elina

låter bra med en skrattkväll ;) hihi..

Såg din lilla kusin i tidningen också, hemskt vad de växer! ha de toppen. <3

2008-09-15 @ 13:37:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

SATC = SexAndTheCity ;)

Det bör du se på.. är sååå bra!!

2008-09-15 @ 16:28:49
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0