Gamla godingar

Sitter här, ganska nyvaken..lite hungrig men orkar inte fixa frukost än.. Har bläddrat igenom lite bilder som jag brukar göra å idag hittade jag en riktig goding från en kanonfest i Margretelund. Det var en lång promenad fram till stan å sedan tog vi bussen tillbaka eftersom ja inte kvar 18 ;) Haha! Men festen var hur ukl som helst, mer hemmafester!!


Hemmafest hos Fredrik 2006 - Kanonkul!!



Idag ska det fikas med sofia, Anna-Maria och Sofie. Ska bli riktigt mysigt! Efter det blir det nog danspasset för de som ä krya från förkylning, vilken jag som tur är :D veckan har varit fylld av träning å matcher, synd att det är sista veckan nu, vad ska ja nu hitta på på vällarna? ;) haha! Får ta flera vändor i veckan till friskis, får nog bli ett tre-månaderskort med gympa, styrketräning är inte så mkt min grej :P

Hur blev nu håret igår nu då? Ja, så långt kan jag säga att jag har svårt att välja mellan lockigt och rakt hår.. har inte haft lockigt än å är rädd för att det blir lite för kort om jag får fram lockarna.. men får väl testa mig fram lite =) jag är iaf nöjd, än så länge ;)

Nu är det dags att fixa lite frukost, får nog bli varm o´boy och macka =)
Sedan väntar ett långt och härligt skumbad, det var länge sen!
Ha en bra dag allihopa!

När en stjärna faller så önskar jag mig
Att du längtar efter att jag ska kyssa dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0