God afton

Träningspasset är avklarat å nu sitter jag här =) det gick inte så bra med pluggandet innan.
Min kära pappa fick för sig att spela musik så att basen dunkade i mitt golv,
så jag blev ofokuserad och somnade med boken brevid mig.. oops!
Som tur var hade jag ställt klockan så jag vaknade, vet ju att jag har en viss förmåga att somna när jag läser :P

Träningen var rolig, många nya svåra steg som måste göras flera gånger för att det ska bli ännu roligare =) Övning ger färdighet ;) Annars var träningen fyllt av skratt och misstag ;) hihi

Hann även med ett samtal med vännen i Stockholm ikväll också, saknar dig gumman!
Blir jobbigt om du ska flytta ända till Norge!

     
 

Hepp, nu är det dags för pappas berömda äpplepaj
å sedan kanske jag måste läsa nått kapitel i "utvecklingspsykologiska teorier om barns utveckling"
för att ta igen det jag missade när jag sov ;)

Sov så gott!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0