Goodbye my lover <3

Har nyss varit och tagit farväl av lilla Drulle.. lite tragiskt måste jag säga, han är ju så speciell =)
Nu ligger han i en låda i knät på min kusin på tåget till gbg.
Känns konstigt men tycker det är sorligt.
Du vet man blir som mammorna på dagis när de ska lämna barnen fast nu säger man ist. Låt honom ligga och sola och skrubba honom lite på ryggen åt mig så att han får dansa lite å samla på alla sköldar han tappar.. sorgligt att man kan sakna en sköldpadda :P



Men nu måste uppdrag: skaffa en katt börja på allvar! Sandras kattungar är ju så underbart söta... vill ha, ska ha! =) Jag får väl helt enkelt ta och använda mig av giraffspråket ;) Då får man ju vad man vill ha, tur att man kan lära sig sånt på lärarutbildningen, haha! Perfekt tillfälle att sammansvetsa teori och praktik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0